Frakt og levering

Pakke i postkassen med sporing:

Pakke i postkassen betyr at pakken blir fraktet til din postkasse. Det må være plass til postkassen for at pakken skal kunne sendes ditt. Om du ikke har plass i postkassen blir den returnert til nærmeste postkontor. Det du vil da få en hente melding om at du må hente pakken din i postkontoret. 

Servicepakke med sporing:

Dersom du bestiller varer fra oss, som står “På Lager” vil du normalt kunne hente varene hos postkontoret innen 1 til 3 virkedager etter at du har sendt inn bestillingen. Husk at du må velge “Servicepakke med sporing” i kassen før du fullfører din ordre. 

Bedriftspakke med sporing:

Om du ønsker levering hjem til deg eller din bedrift, kan dette også bestilles i kassen. Trykk på “Bedriftspakke med sporing” istedenfor “Servicepakke”. Leveringstid kan variere fra 1 til 3 virkedager.

Hente selv på lageret:

Hvis du velger å “Hente selv” kan du hente ditt produkt direkte fra vårt lager. Det er gratis å hente selv og du sparer derfor fraktkostnader. Varer må hentes fra vårt lager i Oslo: Oslo Lagerhotell AS, Strømsveien 318, 1081 Oslo. Du må avtale med oss på forhånd før du henter ditt produkt. Du kan få mer informasjon her. 

Vår partner:

Sporing:

Du kan spore pakken din her: https://posten.no/. Når du bestiller fra nettbutikken vil du få en melding med sporingsnummer. Dette gjelder ikke for pakke i postkassen. Du får sporingsnummer kun om pakken blir returnert fra postkassen.  

Bestillingsvare

Det er ikke alle varer vi lagerfører på lageret vårt i Oslo.

Dersom du bestiller varer som er under “Bestillingsvare” betyr dette at vi må bestille opp varene for deg. Varene blir bestilt direkte fra våre leverandør. Denne prosessen kan ta fra 5 til 7 virkedager fra du bestiller på nettbutikken vår til du har varene hos deg. 

Trenger du hjelp?

KUNDERSERVICE